Sık geçen başlıklar

ak parti'nin en az %60 oy alacak olması 1

ekşi'de gör
ülkenin birliğe ihtiyacı olduğu böyle bir dönemde herkesin ak parti'ye oy vermesi gerektiğini düşündüğümden yetersiz buldum. %100 almalıdır. hatta diğer partilerin de kendilerini kapatmaları gerektiğini düşünüyorum. bu önemli süreçte herkesin tek bir parti çatısı altında toplanması demokrasi adına büyük bir kazanç olacaktır.