Sık geçen başlıklar

ak parti'yi yedirmeyeceğiz 2

ekşi'de gör
mal mısınız yavrucuğum, yoksa ortaokul bebesi mi?
bir dava varsa o da ancak uygarlık davasıdır. dava diye diye iğfal etmişler zihninizi, kendi saltanat kayıklarını yüzdürüp keselerini dolduruyor adamlar yıllardır.
az uyanık olun gözünüzü açın. hangi ülke böyle hamasetle, saçma ideolojiyle üç adım ileri yol almış.
asıl dava üretimle olur, özgürlükle olur, pozitif bilimle, akılla olur. bunların hiç birisi de yok sizin içi boş davada... üretim yerine ihale, inşaat, bahşiş, komisyon, bilim diye sülük ve muska, liyakat yerine torpil, adam kayırma, damat ekonomisi... aha bu işte sizin dava...
zevk düşkünüdürler diyor muhalifler için.
bunu derken savunduğu adam 1000 odalı sarayda yaşıyor.
içtiği çayın kilosu 5bin lira. daha karısının koluna taktığı çantanın kaç bin dolar olduğunu yazmıyorum bile.

yedirmeyiz demişsin ama güldüğüme bakma