söz üzerinde onca tartışma olmuş. ancak bu söze en çok öğretmenler hak vermiştir. ve içlerinden ''ulan herif harbiden doğru söylüyor amk'' demişlerdir. bu insanlar işin içinde olduklarından neyin ne olduğunu bilip, görüyorlar.
yani mağdur edebiyatına gerek yok. neyse onu söylemiş. bir de bazıları bu tür sözler akp'ye yarıyor demiş. ulan 18 yıldır öylede konuşsa, böylede konuşsa mağdur olan ve gemisini yürüten hep akp. bari olmuşken tam olsun amınakoyum. konuş lan gandi, lafını esirgeme, zaten yeteri kadar dibi gördük. bu sefer yerin 10 kat dibine bari kendimiz dalalım. hahaha...
26.11.2020 · 17. sıra
rapstar
25.11.2020 00:52