Sık geçen başlıklar

ak parti'ye oy veren öğretmenlere öğretmen demem 2

ekşi'de gör
söz üzerinde onca tartışma olmuş. ancak bu söze en çok öğretmenler hak vermiştir. ve içlerinden ''ulan herif harbiden doğru söylüyor amk'' demişlerdir. bu insanlar işin içinde olduklarından neyin ne olduğunu bilip, görüyorlar.

yani mağdur edebiyatına gerek yok. neyse onu söylemiş. bir de bazıları bu tür sözler akp'ye yarıyor demiş. ulan 18 yıldır öylede konuşsa, böylede konuşsa mağdur olan ve gemisini yürüten hep akp. bari olmuşken tam olsun amınakoyum. konuş lan gandi, lafını esirgeme, zaten yeteri kadar dibi gördük. bu sefer yerin 10 kat dibine bari kendimiz dalalım. hahaha...
halkına, ondan yardım isteyen vatandaşına "ananı da al git" diyen cumhurbaşkanına bende başkanım demek istemiyorum ama, mecbur bıraktınız. söyleyeceklerim bu kadar.