Sık geçen başlıklar

ak parti'nin katar politikasını beğenmeyen solcu 1

ekşi'de gör
mercimek beyinli bir canlıyı bile koysan, bu kadar saçmalayamazdı herhalde.
hayır dincilerin tutarsızlığı varken, yine suçlu olan solcular olmuş.
ne kadar leş bir zihniyetsiniz.

o solcular yıllardır katar'ın, suudilerin amerikan köpeği olduğu, arapların ihanet içinde olduğunu derken, sizin gibiler bunu diyenlere dinsiz, ırkçı diye salya akıtıyordunuz.

katar, israil ordusuna para yardımı yapan, ortadoğudaki terör örgütlerini besleyen bir ülke.
suudiler gibi amerikanın ortadoğu uydusu olan ülkedir. şimdiki çıkar çatışmaları, katar'ın pislik bir ülke olduğu gerçeğini değiştirmez!!.

neyse, düne kadar fetö ile el ele olup, şimdi fetö ile mücadele ediyoruz diyenlere inananların, böylesi konular ile gelmesi, şaşırtıcı değil.

not: ha suudiler, ha katar. alayı ihanet şebekesi.