Sık geçen başlıklar

ajdar'ın korona için yaptığı şarkı 1

ekşi'de gör
izlemedim ve muhtemelen hiç izlemeyeceğim ama üç aşağı beş yukarı sözleri şuna benziyordur:

korona, hey korona
yendim diycem seni sorana
kalkın bakayım horona
git diyorum şu morona

sen kazan ben kepçe
gezdim seni güzelce
virüsten öğrendim çince
gömleğim nasıl sence

virüs gibiyim virüs
kağıdımın adı papirüs
ilaçta yok prospektüs
kendime batırdım kaktüs

git virüs başımdan git
üstümde bir sürü bit
çamaşırlar olmuş çivit
maskeyi takmak basit

en azından kafiyeli. işine yararsa alsın kullansın telif melif istemez, koca ajdar abimden telif mi istiycem?