Sık geçen başlıklar

ajda pekkan'ın son hali 2

ekşi'de gör
yüzünde kendi hücresi kalmadı artık tamamı plastik, dolgu bilmemne. bir bana mı çok çirkin geliyor bu estetikler allah aşkına? yüzünüzdeki çizgiler sizin karakterinizdir, yaşanmışlıklardır, acılardır, kahkalardır. okan bayülgen bununla ilgili söylemişti zamanında kesinlikle katılıyorum bu kadar plastik bir görünümü istemek ve beğenmek çok saçma. bir yere kadar kabul edilebilir estetik müdehaleler ama bu çığrından çıkmış bir durum.
asıl dikkat çekmesi gereken yanı yüz estetiği değil, bu yaşta onca süre sahnede gülerek dans edip şarkı söyleyebilmesi olan kişinin imrendiren halidir.

estetiklerine laf söyleyen gençlerin birçoğu iki saat bile ayakta duramaz.