başlık parası istemenin modern hali.
bir kadın olarak söylüyorum, seven bir kadın böyle bir şart ortaya atmaz, ailesini bahane ederek gözyaşlarını kullanan birisi kusura bakmasın beni sevdiğine inandıramaz.
bir başka kör cahilde 32 yaşındaki bir adamın çoktan ev sahibi olması gerekir, bir kadın o kadar süre boyunca bekaretini koruyorsa böyle bir şey istemesi normal demiş.
böyle bir zihniyetle insan hiçbir yere varamaz.
bir kadın olarak hemcinslerimin bu tarz düşüncelerinden utanıyorum.
30'nu aşmış bir erkek ev sahibi olmak zorundaysa, 30'nu aşmış bir kadın da ev sahibi olmak zorundadır.
eşitlik, eşitlik diye bağırılıyor ya, siz eşitlikten ne anlıyorsunuz bilmiyorum ama ben eşitlikten bunu anlıyorum.
07.04.2024 · 46. sıra
lamomee
05.04.2024 23:26 ~ 06.04.2024