kanunlarımıza göre birinci derece yakınlıktan kasıt; kişinin eşi, çocuğu ve anne/babasıdır.
yıllar önce bir tanıdığımın boşanma sürecinde şöyle bir cümlesine şahit olmuştum. "koca bulunur, kardeş bulunmaz" o zaman da kendisini uyarmıştım ama beni dinlemedi. boşanma sürecinden sonra kardeşleri dahil herkes evine yuvasına gömüldü. şimdi eşsiz yapayalnız yaşıyor.
beyinsiziniz
04.05.2024 06:00