Sık geçen başlıklar

ahmet'in kana ihtiyacı var 1

ekşi'de gör
sevgili dostlarım çok önemli bir iş için çok büyük bir çaba gösteriyorsunuz ama malesef turkiyenin başkenti olan ankara da bu saat de gidip trombosit verebileceğiniz hiç bir yer yok cebeci de ki kizilay kan merkezi saat 10:30 a kadar trombosit alıyor onada randevu ile gidebiliyorsunuz. rezalet puanlıyorsunuz ya bence asıl bunu puanlayın.

edit: hacettepeyi bilmem ama ankara üniversitesi kan merkezi olan serpil akdağ saat 14:30 a kadar alıyor trombositi.
edit 2: trombositi verdiniz hemen git hastaya tak yok en az 12 saat beklemesi lazım

edit 3: arkadaşlar ahmetin bir kerelik trombosit ihtiyacı yok yani şimdi birisi gitse verse iş bitmiyor kemik iliğini baskılayan ilaçlar kullandığı için sürekli trombositleri ve hemoglobini düşüyor ve belli dönemler sürekli kana ihtiyacı oluyor hadi ahmetin ihtiyacı kalmadı diyelim onun gibi olan binlerce çocuk var kan bekleyen korkmayın gidin kan verin trombosit verin bir cana ümit olun destek olun o çocukların sizin yardımınıza çok ihtiyacı var ve bu işin şakası yok