Sık geçen başlıklar

ahmet nur çebi'nin covid-19 tiyatrosu 1

ekşi'de gör
--- spoiler ---
ancak terim 1 haftada virüsü yenince o zamanlar insanlar sorguladı 65 yaşında bir kişi nasıl bu kadar çabuk yendi diye.
--- spoiler ---

cahil olduğunuz için sorgulamışsınız. antikor testleri 10-20 katı vaka gösterirken, doktorlar her yerde bas bas "çok büyük kesim grip gibi hatta semptomsuz atlatıyor / atlatacak" derken, bunu sorguladıysanız cahilsiniz, bilgisizsiniz hatta bence üstüne bir de terbiyesizsiniz.

sizin mantığa göre 65 yaş üstü herkes hastahanede sürünmeli ya da ölmeli. bunun sorgulanacak bir tarafı yok. başlığı açan adam nasıl ayıp ediyorsa, siz utanmadan halen aynı ayıbı tekrarlıyorsunuz.

herşeyi geçtim o data bakanlığa gidiyor. doktorundan hemşiresine, hastahanesinden bakanlığa herkese yalancı dediniz utanmadan. halen bir de argüman yaratmaya çalışıyorsunuz götünüzden. "ay ama hızlı geçince şeettiydik biz".

kesin sesinizi artık. terime tiyatro diyende, dönüp burda misilleme yapıp buna tiyatro diyenlerde hepiniz iğrençsiniz. bu bir hastalık, insanların canı söz konusu, sikeyim fanatizminizi, liginizi, futbolunuzu. renk ayırt etmeden bulaşan herkese geçmiş olsun, umarım tez zamanda negatiflerini alırlar.