Sık geçen başlıklar

ahmet hassan'ın kazandırdığı efsane penaltı 1

ekşi'de gör
oha a.q bu pozisyonun penaltı olduğunu iddia edenleri de gördü ya bu gözler daha ne diyeyim. etrafımda fanatik beşiktaşlı çok arkadaşım vardır. onlar bile maçtan sonra sizi biz yenmedik hakem yendi derken, ertesi gün gazateler maç sonucunu ali aydın 2 galatasaray 1 diye atarken 11 yıl sonra çıkmış birileri bu pozisyona penaltı diyebiliyor. sadece penaltı da değil net penaltıymış üstelik!! enteresan gerçekten. demek ki fanatizmin bir sınırı olmuyor..