Sık geçen başlıklar

ahmet hakan'ın ekrem imamoğlu'nun serveti yorumu 1

ekşi'de gör
eğer ki haram yemeden kazanmışsa eleştirmek kimsenin üstüne vazife olmayan bir mal varlığına, şaibeyle edinilen servetlere laf edemeyenlerin yaptığı yorumdur... bir imamoğlu destekçisi olarak ben "sana ne lan kum torbası" diyorum kendisine...

la havle editi: kimseyi savunmak gibi bir durumum yok... şimdiye kadar servetiyle ilgili "yok şöyle kazandı", "yok böyle kazandı" gibi bir söylenti duymadım... eğer ki bu servetin haram paradan geldiği ispatlanabiliyorsa ben de karşısına geçip yüzüne tükürürüm... abuk subuk "çok mal haramsız olmaz", "sizin cenah olunca............", "şuna da şöyle deseydin" gibi mesajlarla gelmeyin çünkü türkçe anlamayan insanlarla muhatap olmaya dayanamıyorum... hele ki başkalarının söylediği ya da söylemediği laflar beni hiç bağlamaz... kendi düşünceniz yoksa ve sadece başkalarının ağzına bakarak hareket ediyorsanız bunu kabullenememeniz normal...