onların kafasındaki istanbul ile bizim hayalimizdeki istanbul arasında 180 derece değil 360 derece fark var .
hamiş: alt tarafı davutoğlu'nun bir gafına gönderme yaptım. meğer ne kadar da balık hafızalı , unutkan bir milletmişiz. bir düzine mesaj aldım. 360 derece olursa aynı oluyor diye.
orjinalini hatırlatayım.
ışid'le aramızda 360 derece fark var
17.03.2018 · 16. sıra
efe25
16.03.2018 00:04 ~ 01:04