aptallık mı desem art niyet mi desem bilemedim.
kuralı ismail mi koydu amk? ismail türk pasaportuna sahip olduğu için ve seni yönetenler saçma bir kural çıkarttığı için neden ismail'i rencide ediyosun.
çok üzüldüm futbolcu adına. emre belözoğlu olsa bile üzülürdüm. o bile anlamadı ne konunun nereye varacağını.
işte yerli kuralı dediğiniz şey bu, siz gençler oynasın kendini geliştirsin diye kural koyuyosunuz oynayan adam ismail köybaşı.
olayın yabancı kuralıyla bir ilgisi yok. ilk 11'de türk veya yabancı 25 yaş altı 5 futbolcu oynatma zorunluluğu getir mesela. o zaman seve seve bu gençler oynayacak. sizin derdiniz gençler falan değil, adam sikmek.
25.07.2021 · 41. sıra
inglorcarnesir
24.07.2021 17:13 ~ 19:20