Sık geçen başlıklar

ahmet şık'ın hdp'ye kürt faşistleri demesi 1

ekşi'de gör
doğru demiş. hdp kürt ırkçısı bir parti. eh siz mhp'ye ırkçı diyorsunuz da hdp'nin ondan farkı ne? aynı şeyin lacisi. yani bunun neresi sol? birinin kral çıplak demesi gerek artık. aşırı kürt milliyetçiliğinin yani ırkçılığının solculukla alakası yok. türk solu içindeki kürt ırkçılarını temizlemeli. ahmet şık bu sebeple neden özür dilemiş? doğruyu söylediği için mi? parti oy kaybetmesin diye mi?

edit: türk solunun yavaştan doğru yolu bulduğunu gördüğümüz durumdur. benzeri için (bkz: sera kadıgil)