Sık geçen başlıklar

ahbap'a mı afad'a mı yardım göndermeli 2

ekşi'de gör
valla afad a sms attım. ama asıl yardimi ahbap a gönderdim. niye mi? çok üzgünüm ama ben güvenmiyorum. yazıklar olsun bunu bana dusundurenlere yazıklar olsun.
bu soruyu sormaya başladıysanız doğru yolda ilerliyorsunuz demektir.