dünya bankası, deprem için göndereceği 1.78 milyar doları devlete değil projeleri karşılığında belediyelere vereceğini açıkladı.
https://twitter.com/…?s=46&t=r8w_wff-c5do9a-8nj_dxq
the assistance will be used for rebuilding basic infrastructure at the municipal level.
https://www.worldbank.org/…fter-earthquake-disaster
not: moderatörlerden başlıktaki ahbab kelimesini ahbap olarak değiştirmelerini rica ederim. yazım hatası için özür dilerim.
11.02.2023 · 15. sıra
redblack000
10.02.2023 15:09 ~ 16:27