Sık geçen başlıklar

ahbab'a çökmek isterken eldeki 1.8 milyardan olmak 1

ekşi'de gör
dünya bankası, deprem için göndereceği 1.78 milyar doları devlete değil projeleri karşılığında belediyelere vereceğini açıkladı.

https://twitter.com/…?s=46&t=r8w_wff-c5do9a-8nj_dxq

the assistance will be used for rebuilding basic infrastructure at the municipal level.

https://www.worldbank.org/…fter-earthquake-disaster

not: moderatörlerden başlıktaki ahbab kelimesini ahbap olarak değiştirmelerini rica ederim. yazım hatası için özür dilerim.