görevi boyunca dolar bir gecede 7,20'den 8,50'ye çıkamayacak,
borsa durup dururken 2 günde %20 düşmeyecektir.
o yetenekler sadece bizde.
ayrıca "ekonomiden ben sorumluyum ben... benim alanım ekonomi" diyen kişinin de bir üniversite tahsili yoktur.
edit: sanki afganistan'ı savunmuş gibi oldum. nasıl da normalleştirmişiz.
28.08.2021 · 24. sıra
berkalettin
27.08.2021 19:00 ~ 19:02