Sık geçen başlıklar

afganistan'ın yeni merkez bankası başkanı 1

ekşi'de gör
görevi boyunca dolar bir gecede 7,20'den 8,50'ye çıkamayacak,
borsa durup dururken 2 günde %20 düşmeyecektir.

o yetenekler sadece bizde.

ayrıca "ekonomiden ben sorumluyum ben... benim alanım ekonomi" diyen kişinin de bir üniversite tahsili yoktur.

edit: sanki afganistan'ı savunmuş gibi oldum. nasıl da normalleştirmişiz.