hayatımda gördüğüm en kalitesiz tip. her beşiktaş maçından sonra saçma sapan konuşuyor. sucuk ekmeği yiye yiye kafası sadece buna çalışır olmuş. leş gibi oynuyorsunuz bir de utanmadan arlandamadan sergen'le hakem arasında geçen bilmem ne diye saçma sapan konuşuyorsun.
konuşmasının saçma olduğunun o kadar farkında ki cümlenin sonunu bile bağlayamıyor. fazla konuşmayayım bilmem ne diye gevriyor. seni beşiktaş'tan defeden kimse ellerinden öperim onun. kalitesiz.
03.03.2021 · 47. sıra
fikir muhendisi fikri ii
02.03.2021 21:10