Sık geçen başlıklar

adalar'a girişin ücretli olması 1

ekşi'de gör
anayasanın 23. maddesi olan yerleşme ve seyahat özgürlüğüne aykırıdır. teklif edilmesi bile abesle iştigaldir.

ha dersen ki burası muz cumhuriyeti, anayasayı falan takan yok. o zaman kanun teklifine de gerek yok. iskelelerin başına 2 tane silahlı eşkıya koy, para vermeyeni zorla geri göndersin, olsun bitsin. düşün ki böyle bir şey oldu; kim engelleyecek? polise başvursan "belediyeyi arayın" falan der. belediyeyi arasan "3-5 liranın tatavasını yapmayın" deyip yüzünüze kapatırlar. içinde yaşadığımız ülke bu.