Sık geçen başlıklar

abdullah şevki'ye yapılan linç 1

ekşi'de gör
"boşalıyorum, çocuk öksürdü ve kustu " bu satırları yazmaya utanmıyor allahın arızalısı biz linç ediyormuşuz. linci sonuna kadar hakediyor. ulan zaten ülkede pedofilik cinayetler, hayvana tecavüz had safhada bu da gelmiş yaşar gibi anlatmış. pislik şerefsiz.
kitap için cimere'e başvurdum bile.