Sık geçen başlıklar

abdoulay diaby 1

ekşi'de gör
seni bu takıma alanın anasını avradını gelmişini geçmişini sikeyim dedirtir.. %100 golü yine kaçırdı, dönen top yine gol oldu..

ulan özel olarak beşiktaş'a ihanet etmek istesen, bunun kadar yeteneksizini bunun kadar kifayetsizini arasan bulamazsın..

şu saatten sonra bu herifi hala o forma ile sahaya çıkaran olursa, onlara da yazıklar olsun..