Sık geçen başlıklar

abdülhamid osmanoğlu'nun attığı tweet 2

ekşi'de gör
abdülhamid'i de abisi orhan abi'yi de tanıyorum. benim için orhan abi'nin kardeşidir kendisi. ya arkadaş burda yazıp rezil etmek istemiyorum ama sen önce özel hayatındaki sorunları hallet.

sana mı kaldı iktidarın maşası, yalakası olmak? bu kadar mı maddi anlamda muhtaç kaldınız? bu twitler ve iktidar yalakalığı üzerinden maddi bir çıkar elde ediyorsanız ve buna muhtaçsanız anlarım.

ailecek cahil ve varoşsunuz. bırak osmanlı hanedanı olmak herhangi bir medeni istanbullu kadar bilginiz, kültürünüz, görgünüz yok. siz osmanlı hanedanındanız dedikçe biz utanıyoruz. çünkü hanedana yakışır bir birikim ve kültür sahibi değilsiniz.

daha bir buçuk ay önce olanlar unutulmadı. cehaletinizi gördükçe ben utanıyorum, üzerinize inalcık, taşağıl, ortaylı gibi nice türk tarihi hocalarının kitap setlerini atasım geliyor. biliyorsan konuş alim sansınlar, bilmiyorsan sus da adam sansınlar diye bir söz var. bir konu hakkında bir şey bilmiyorsan en azından haddini bil. maalesef kendini yetiştirememiş, cahil bir osmanlı soyunun saçmalamasıdır.
"biz kim miyiz? bu memleketin gerçek sahipleri!" ifadesinin yer aldığı saçmalık.

bu memleketin gerçek sahibi türk halkıdır.
zoru görünce bir ingiliz gemisiyle topuklayanlar değil.