Sık geçen başlıklar

abd'nin türkiye'yi nato'dan atıp işgal etme planı 1

ekşi'de gör
saçma sapan bir rusçu hezeyanıdır.

birisi şuna 100 yıl önce ve tarihin hiç bir döneminde abd ile savaşmadığımızı açıklasın.

başımıza ne bok geldiyse kendimizi dev aynasında görüp abd'ye kafa tutmaya çalışmaktan geldi. ya da washington d.c.'de başka konuşup ankara'da solcuların ve dincilerin gazına gelerek başka türlü konuşanlar yüzünden geldik islamcıların pençesine düştük.

abd bizi hiç bir zaman işgal etmeyecek birader. o kafayı kaldırıp çöpe atın. nato'dan da çıkmıyoruz, kudurun. yerimiz avrupa, isterseniz çıkın tepinin.

bu ülke batılı olarak, batı'yla bütünleşmek için kuruldu. kurucusu atatürk hedefini böyle belirledi.

bu ülke doğu despotizmine mahkum olmayacak.