ben siyasetten stratejilerden anlamam. olaylar nereye gider bilemem. ama gece 23:50 itibariyle durum şöyle.
amerikalılar twitter'da şöyle yorumlar yapıyorlar;
- "türkiye nato ulkesi, bu nasıl mümkün olabilir"
- "türkiye'ye yerleştirdigimiz nükleer silahlar varken bu çok tehlikeli bir oyun değil mi"
- "bekleyin 24 saat geçsin, trump şu an sarhoş, akli başında değil galiba çünkü türkiye nato ülkesi"
- "askerlerimiz güvenle evine dönüyordu en son, yine mi değişti"
- "trump her gün başka bir adama dönüyor, uyuşturucuyu bırakmalı"
evet amerikalılar böyle yorumlar yazarken o sırada bizde durum şöyle;
- "gelin lan gelin mahvedicez sizi"
- "bizim de allahimiz var"
- "bizim ebabil kuslarimiz var"
- "iphone almayalım artık"
- "dolar alın beyler"
- "kefenimizi giydik"
niye böyleyiz lan biz?
edit: iphone düzeltme
23.10.2019 · 3. sıra
zippo eskisehir
22.10.2019 00:06 ~ 00:11