Sık geçen başlıklar

abd'nin türkiye'ye savaş ilan etmesi 1

ekşi'de gör
ben siyasetten stratejilerden anlamam. olaylar nereye gider bilemem. ama gece 23:50 itibariyle durum şöyle.

amerikalılar twitter'da şöyle yorumlar yapıyorlar;

- "türkiye nato ulkesi, bu nasıl mümkün olabilir"

- "türkiye'ye yerleştirdigimiz nükleer silahlar varken bu çok tehlikeli bir oyun değil mi"

- "bekleyin 24 saat geçsin, trump şu an sarhoş, akli başında değil galiba çünkü türkiye nato ülkesi"

- "askerlerimiz güvenle evine dönüyordu en son, yine mi değişti"

- "trump her gün başka bir adama dönüyor, uyuşturucuyu bırakmalı"

evet amerikalılar böyle yorumlar yazarken o sırada bizde durum şöyle;

- "gelin lan gelin mahvedicez sizi"
- "bizim de allahimiz var"
- "bizim ebabil kuslarimiz var"
- "iphone almayalım artık"
- "dolar alın beyler"
- "kefenimizi giydik"

niye böyleyiz lan biz?

edit: iphone düzeltme