Sık geçen başlıklar

abd'nin s-400 için iki hafta süre vermesi 1

ekşi'de gör
benjamin franklin yarın ilk ikazını yapacaktır.

hemen savaş yaygarası başlamış twitter'da.
ya siz savaşmakla sevişmeyi aynı şey sanıyorsunuz. ikisini de hiç yaşamadığınız için her tıkırtıda acaba mı diyorsunuz.

olacakları söyleyeyim.
rte atar gider yapacak. yaptırımlar başlayacak.
dolar min. 10* lirayı görecek.
sonra bu fakir burada olduğu sürece diye son bir kahramanlık yapacak. akabinde temmuzun başı gibi askıya aldık diyecek s-400'leri.
zaten geçen gün bunun sinyallerini verdi bizzat rte. s-400'ten sonra s-500 alacağız, ortak üreteceğiz dedi.
muhtemelen kıvırırken de bunu kullanacak. kim siker s-400'ü, s-500'ü üretmeye başlıyoruz diyecek.
böylece hem tabanını kızdırmayacak hem de abd'nin isteğini gerçekleştirmiş olacak.
abd ambargoyu kaldıracak. dolar 8'de sabitlenecek.
kasımda erken seçim, aralıkta yargı is coming.
panik yok, biz bu filmi geçen yaz izledik arkadaşlar.
at fava, bekleme.