utanmasına gerek yoktur, ülkesinin ayıbıdır.
bugün abd'ye gidip çalışırsan arabanı da alırsın, telefonunu da alırsın, gezersin tatilini de yaparsın, yemek zaten sudan ucuz. sorsan ameriga kıskanıyeahh
14.04.2019 · 40. sıra
faze
13.04.2019 02:59