Sık geçen başlıklar

abd'de öldürülen uber sürücüsü 1

ekşi'de gör
kanım çekildi. 2yıl abd de yaşamış birisi olarak siyahilere karşı duygularımın çok ama çok karışık olduğunu söylemeliyim. ilk başlarda türkiye den bakarken baya bir ezildiklerini vs düşünüyorsunuz ama içlerinde yaşadığınız zaman en eğitimli olanlarının dahi düzen kanun vs karşı sabote etme içgüdüsü ile yaşadıklarını anlıyorsunuz. ben şahsen bir kaç ay sonra temkinli olmaktan tedbirli olma seviyesine çıkmıştım