Sık geçen başlıklar

abd sayesinde keyifli zaman geçirdiğimiz gerçeği 1

ekşi'de gör
keyif aldığım şeylere bakıyorum. nerede ise çoğu abd kökenli. örneğin yüzüklerin efendisi filmini sevmeyenimiz var mı? ya da "breaking bad muhteşem bir diziydi" demeyenimiz. peki küçüklüğümüzden beri oynadığımız o harika bilgisayar oyunlarına ne demeli. kısacası sinemadan müziğe, bilgisayar oyunlarından izlediğimiz dizilere, internetten akıllı telefonlara; hayatımızdan keyif almamızı sağlayan şeylerin çoğu abd çıkışlı. o yüzden insanlık olarak abd'ye çok şey borçlu olduğumuzu düşünüyorum. iyi ki varsın abd. kendi adıma teşekkür ederim.