Sık geçen başlıklar

abd müdahalesinde rte'yi savunur musun 2

ekşi'de gör
abd müdahale ettiğinde söz konusu zatın abdnin yanında yer almayacağından emin miyiz?
rte'yi tanıyorsam en sonunda kendi aradan sıyrılır, amerika ile anlaşır, bize de "ben mi dedim beni savunun diye, niye boyunuzdan büyük işlere kalkışıyorsunuz, kafanıza göre iş yapıyorsunuz" şeklinde fırça atar. hatta çin'in uygur türklerine olan yaptıklarında olduğu gibi bizi amerikaya teslim eder biz guantanamoda işkence görürken o keyfine bakar.

bu sözleri eden savunulur mu? savunmak istesen de savunamazsın çünkü sen onu savunurken o çoktan mevzi değiştirmiş olur.
https://www.youtube.com/watch?v=sd4grpxpgk4

edit:
taze taze rte beyanı:
(bkz: bu salgında salonu doldurduğunuz için teşekkürler)
bu sırada insanlar yokluktan kendilerini yakıyorlar.
gel de savun hadi bunu.