abd ile zaten savaş halindeyiz, sadece farkına varmayalım diye nickname kullanıyorlar. (bkz: ypg) (bkz: pyd) (bkz: pkk)(bkz: ışid)
düşük seviye çarlarla geliyorlar. esas çarlarını daha salmadılar meydana.
22.11.2017 · 4. sıra
englihmaninbayburt
21.11.2017 02:24