Sık geçen başlıklar

abd bizden suçlu isteyince paketleyip gönderiyoruz 1

ekşi'de gör
cumhurbaşkanı recep tayyip erdoğan'ın 3 ekim 2016 tarihli konuşmasından bir cümle.

abd'ye sitem ederken dedi bunu...

"onlar bizden isteyince paketleyip gönderiyoruz 'mahkeme kararı, şu, bu' demiyoruz ama stratejik ortağımızdan bunu görmedik. bir teröristi 17 yıldır 400 dönüm arazide saltanat sürüyor ama bize teslim etmiyorsunuz."

sırf abd istedi diye elindeki belki de bir masumu hukuk sistemini çalıştırmadan "paketleyip" göndermek, aynı uygulamayı abd'nin de yapması gerektiği anlamına gelmez. az da olsa hukukla hareket etmekte fayda var değil mi?