Sık geçen başlıklar

ab'de dizel ve benzinli araçların yasaklanması 1

ekşi'de gör
neden kimse elektrik üretirken ortaya çıkan karbon salınımına takılmıyor gerçekten anlamıyorum. aydınlatan olursa gerçekten dinlemeye açığım.

tanım: zamanın ruhuna göre mantıklı, bana göre mantıksız karar.

edit: cevap vermeye çalışan ve anlatan tüm yazarlara teşekkürler.
edit2: laf sokmaya çalışıp hiçbir bilgi vermeyen tüm yazarların amk.

edit 3: verilen cevapları görmek isteyen çok yazar. temelde iki şey olduğunu anladım. 1.enerji dönüşümünü tek bir merkezde yapmak daha verimli. 2.zaten yenilenebilir enerji konusu önümüzdeki dönemde iyice gelişecek. şu an fosil yakıtlardan elde edilen elektriğin oranı gün geçtikçe düşecek.

aşağıda katkı sağlayan yazarları koyuyorum. hepsini yazamadım kusura bakmayın;

pez: görece daha az zarar verdiği için çevreye dedi.
0d, lan ben geldim, kkeennann, onlyreal, tilkig: herkesin tek tek enerji dönüşümü yapmasının daha verimsiz olduğunu, büyük merkezlerde dönüşümü yapmanın daha mantıklı olduğunu belirtti.
levolka, xenraiken, rhesus, stevie: yenilenebilir enerji kaynaklarının şu an yeterli olmasa da gelecekte yetebilir hale geleceğini düşündüğünü söyledi.
bipolar defeke swab: elektrik üretmenin tek yolu fosil yakıtlar olmadığından olmasın sakın? dedi.
guru, laxneel: denklemden bir şekilde fosil yakıt kullanımının çıkarılması gerektiğini belirtti. yani kademeli geçiş için şart olduğunu söyledi.
plazma, cantabile: içten yanmalı motorlardaki verimsizliğe atıfta bulundular.
fair: fabrikalar şehir dışındaymış. o nedenle şehir içindeki karbon salınımını şehir dışına çıkarmak istiyorlarmış.
tassakul saksakiye: kimsenin buna takılmadığını nereden çıkardın. fikrin var bilgin yok. muhalefet olmak için muhalefetlik yapıyorsun dedi. ne alakaysa amk...