2002-2005 yılları arası erdoğan ve abdullah gül'ün ab müzakereleri için vermiş olduğu gayretler aklıma geldi .. 1 haftada tüm avrupa başbakanları ile konuşmuş hepsiyle iyi ilişkiler sergilemişlerdi... berlusconi dostu, zapatero kankasıydı..
şimdi niye böyle olduk ki. üzülüyürum sözlük.
05.07.2018 · 45. sıra
klorobam
04.07.2018 18:48