Sık geçen başlıklar

aşkın nur yengi'nin en iyi parçası 2

ekşi'de gör
görüyorum ki
''hiç ummazdım'' yazılmamış yazık.muazzamdır.
illa birini seçmek gerekiyorsa birinciliği
başka bir şey e veririm
hatta girişi türk hafif müzik tarihinin en muazzam sözlerini barındırır.
" sen orada, ben burada artık iki yabancıyız, dayanılmaz bir şey bu"
ayrılık yaşayan birinin şu cümle ile parçalanmaması mümkün mü?

ve tabi ki ikinciliği de
bir zaman hatası alır.
bakın bunun da girişi muazzam
" ah bir zaman hatası anladım, yanlış yerde yanlış bir kadın.."
sanki hepsini ben yazmışım hissi veriyor.

sana harbiye yakışır ben aşkın, nerdesin.