Sık geçen başlıklar

aşkım parana yazık simit yiyelim diyen kız 5

ekşi'de gör
neden diyeyim ki, gider parasını verip istediğim şeyi alıp yerim, karşıdakine de alırım istediği şeyi parasını öderim. parası yoksa no problem, ama cimrilik yaptığı için istediği şeyi yiyip içmeyen bir kişi ise sonrasında işim olmaz. "istediğim şeyi yiyip içip keyifli vakit geçiremeyeceksem ne anladım ben o yaşamaktan" diyen biri olduğum için böyle pintilere katlanamam.
kimilerince yaka paça nikah dairesine götürülmek istenen kızdır. ne pinti adamlarsınız yahu. aza tamah eden, masrafsız kadın aramak yerine, kadın-erkek çalışıp kazanarak en güzel yerlerde, en güzel yemekleri yiyebilmenin, fakirlik güzellemelerini ve fakirlik edebiyatını bırakıp standartları yüksek bir hayatın hayalini kursanız nasıl olur acaba? gerçekten baydınız.
üstte ki iki arkadaş birbinizi bir yeşillendirin derim.