Sık geçen başlıklar

aşırı hayvanseverlerin insan sevmemesi 1

ekşi'de gör
buyrun benim dediğim genelleme. niye seveyim abi insanı? sevmem gerekmiyor. insani saygıyı gösteriyorum. sevdiğim iki varlık; bebekler ve hayvanlar. çocuklardan da açıkçası çok hazzetmiyorum. çok şımarıklar. gerçi suç onlarda değil. türk milleti çocuk yetişirmeyi bilmiyor. insanlardan nefret ediyor değilim; sadece sevmiyorum. sadece bebekler ve hayvanlar. o kadar.