Sık geçen başlıklar

aşılara rağmen günde 216 ölüm olması 1

ekşi'de gör
rağmen yerine sayesinde getirilerek düzeltilebilecek önerme. ayrıca halen yeterli aşılanma oranını sağlayabilmiş değiliz.

edit: yani aşılar olmasa çok daha feci olurdu.