aşı olmayan insanların bana karşı oluşturduğu risk, virüsün onlarda geçireceği mutasyonlar ile bağışıklık tepkisinden kaçıp aşıyı etkisiz kılarak beni hasta edecek olmasıdır. ayrıca aşılanmayacak olan küçük çocukları korumaktır. bir yıldır konuşuluyor, hala anlamadınız gitti şu basit gerçeği. at gözlükleri baş ağrısı yapmıyor mu?
ayrıca, "virüsün mutasyon geçirerek zararsız hale gelmesi" diye bir şey yoktur. grip mö 1400de bizzat hipokrat tarafından tanımlandı, hala öldürüyor. hiv, ebola, hcv... sizin mantığınızla hpv de kanser yapmayı bıraksın o zaman, konuşun rica edin kendisinden. birader senin doğal mutasyonun bu değil, hadi bir mutasyon geçir de konağını orta yaşta öldürme seksen yıl onun vücudunda mutlu mesut çoğal deyin. boşlukta gezinen protein kaplı nükleotid dizilerine "hayatta kalma arzusu" gibi insana özgü kavramlar atfediyorsunuz.
keşke sözlüğe "cahille nadanla sohbeti kes" özelliği gelse.
07.07.2021 · 41. sıra
gozune dondurma saplanan adam
06.07.2021 17:05 ~ 19:12