Sık geçen başlıklar

aşık olduğunuzu nasıl anlarsınız 2

ekşi'de gör
bu ayrımı yapmak için kardeşimin izlediği bir yerli dizideki repliği kullanıyorum, duyunca oturup uzun uzun düşünmüştüm:
"üzüldüğünde onun yanına gidiyorsun, sevindiğinde onun yanına gidiyorsun. benim yanımda olsan ne fark eder, sen onu seviyorsun."
üzüldüğünüzde, sevindiğinizde kime gittiğinize dikkat edin derim, çok tehlikeli ve bir o kadar da enteresan.