Sık geçen başlıklar

aşı orucu bozmaz 1

ekşi'de gör
diğer aşılar neden bozuyor peki? baştan aşağı yanlış bir açıklama. bozarsa da bozar kaza denen bir şey boşuna yok dinde.
sen dün bozuyor dediğin bütün aşılardan sonra buna "yok yea bu bozmaz" dersen seni ciddiye alan kalmaz.

edit: yok artık iftarla imsak arasında olsanız daha iyi demişler. nerede olacak millet gece aşıyı ahahaa.