geçen yıl cephede vurulup düşen askerler gibi doktorlar, hem de alanında ünlü doktorlar birer ikişer ölüyordu. neredeyse her gün başka bir sevilen doktorun coronadan dolayı ölüm haberini alıyorduk. sinovac aşının ikinci dozunu takip eden yaklaşık iki haftadan sonra, yani aşı tam korumaya başladıktan sonra coronadan ölen doktor haberi gören var mı? göreni gören var mı? kaldı ki doktorlar en çok virüs ile daha doğrusu virüs kapmış hastalar temas eden insanlardır. doktorlarda bu kadar etkili ise diğer insanlarda da etkilidir bence.
sağlık bakanının ne dediği beni bağlamaz ama aşının virüs kaynaklı ölümlere de engel olduğu da kanıtlanmış bir gerçek.
inanmayan açsın gazeteleri vs ölüm haberlerini incelesin, istatistikler çıkarsın!
(bkz: eyyorlamam bu kadar)
21.08.2021 · 12. sıra
swordsman was here
20.08.2021 13:14