Sık geçen başlıklar

aşı oldum ama virüs kaptım diye tweet atan hemşire 1

ekşi'de gör
aşının amacı covid hastalığını engellemektir. virüs bulaştığı anda virüsü etkisiz hale getirmektir. bu olamıyorsa da, virüsün etkinliğini azalttığı ve yakalananların daha hafif geçirdiği söyleniyor.

hemşire ise aşıdan sonraki 14 günlük etkinlik süresinin içinde, daha 1.haftada covid olmuş ki muhtemelen 2-3 gün önce bulaşmıştır. aşıdan sonraki 14 gün de korunmaya devam etmek gerekiyor.