ilk entrysinden tek satırı dahi zerrece okumadığım başlık.
siz cahil bok olarak yaşamaktan keyif alabilirsiniz, bu benim ve hayatımdakilerin hayatını tehlikeye atabilirsiniz anlamına gelmiyor.
ha keza bunların kendi kümeslerinden çıkması dahi tehlike iken sokakta rahat rahat yürüyorlar... bir de faşizm narası atıyorlar.
özgürlük, başka insanın özgürlüğü ve haklarının başladığı yerde biter
hadsiz ve cahilsiniz. ötesi değil...
29.03.2019 · 38. sıra
hiphopotam
28.03.2019 12:41 ~ 15:01