Sık geçen başlıklar

ağustos 2021 elektrik faturası 2

ekşi'de gör
yılbaşından itibaren maksimum 150-160 tl gelen fatura bu ay 425.80 tl geldi. tabii ki itiraz edildi ve ertesi gün gelen ekipler hiçbir sorun olmadığını söyleyip, itirazı reddetti. hizmet bedeli olarak ise faturaya 27 tl daha ekleyerek, 452.80 tl geçirdiler.

elektrik dağıtım şirketi ayrı, devlet ayrı geçiriyor, 81.93 tl vergi mi olur? evin içinde iki kişi yaşıyor, gündüzleri ise boş. sanki baraj işletiyoruz hırsız yavşaklar! bir de bunları iş olsun diye “bir umut” diyerek yüksek faturaya itiraz edip, ilgili yerlere şikayet ediyoruz. kimi kime şikayet ediyorsak!

edit:

fatura görsel

verginin vergisinin vergisi görsel