Sık geçen başlıklar

aç gözlü ev sahiplerine 2k'dan fazla ödemiyoruz 1

ekşi'de gör
ev bulamamanızla sonuçlanacak çıkıştır. benim açıkçası 2 milyon tl verip aldığım bir evim olsa 2.000 tl'ye kiralayacağıma, kiracı derdiyle uğraşacağıma, boş tutarım daha iyi.

ilgili düzenleme asla hayata geçmeyecektir. merak etmeyin.

edit: özelden küfredenler var. siz gerizekalı mısınız?