ev bulamamanızla sonuçlanacak çıkıştır. benim açıkçası 2 milyon tl verip aldığım bir evim olsa 2.000 tl'ye kiralayacağıma, kiracı derdiyle uğraşacağıma, boş tutarım daha iyi.
ilgili düzenleme asla hayata geçmeyecektir. merak etmeyin.
edit: özelden küfredenler var. siz gerizekalı mısınız?
04.06.2022 · 21. sıra
hypertension
03.06.2022 16:58 ~ 20:18