Sık geçen başlıklar

96. oscar ödül töreni 2

ekşi'de gör
tarihe not düşülsün; 21. yy'da türkiye adındaki bir ülkede hiçbir yayıncısı olmadığı için insanlar oscar ödül törenini izleyebilmek için netten kaçak yayın arıyor, illegal bir yayın falan değil ha, baya bildiğin sıradan bir ödül töreni.

bi siktirin gidin ya!

ulan ntv'de simültane çeviri eşliğinde, yayındaki konukların yorumları, kırmızı halı ve öncesi vs. ile baştan sona bütün töreni kaçırmadan keyifle takip ediyorduk, şimdi ise yıllardır yayıncı bile yok. kimsede heves bırakmadınız allah sizi bildiği gibi yapsın. bir ülke her alanda mı geriye gider ulan. disney plus'ta olması falan da mesele değil, parasında da değilim işin; milyon tane içerik için zibilyon tane platform var piyasada, bu insanlar hangi birine üye olsun? ulan altı üstü 4-5 saatlik bir yayın için neden ben aylık üyelik alayım aga? ya vallahi bıktım bu ülkenin kokuşmuşluğundan, neye elinizi atsanız boka batırıyorsunuz be.