facebook yoktu, whatsapp yoktu, sirinler vardi, sezen aksu vardi. clash of clans oynamaz, vine da sebek olmazdik, mahallede top oynar, sevdigimiz kiza 1 yilda acilirdik. 90 lar ozeldi ne olduysa o pic mirc ile icq cikti hayat bozuldu. unutmadan kapımızın önünü sırayla süpürürdük. şişe kolasına komşunun kömürlerini taşırdık. kazı kazandan leblebi tozu çıkar boğulurduk. meybuz yerdik.
(bkz: biz güzeldik)
edit: ekleme
08.08.2015 · 3. sıra
limonpedia
07.08.2015 08:55 ~ 13:04