Sık geçen başlıklar

90'larda yaşanmış garip olaylar 1

ekşi'de gör
pembe iett bileti vardı, otobüse binince kağıt öğütücüye atardınız. büyüklüğü bir parmağın 2 boğumu kadardı. bileti atıp öğrenci pasonu şöföre gösterirdin. on camın solunda da "lütfen pasonuzu gösterin" yazardı bütün iett otobüslerinde. ilkokulda pasonun ne olduğunu bilmediğim için dayıma sormuştum, o da "pazunu şöföre göstereceksin. eğer çok ıspanak yersen pazun şişer ve otobüse bedava binersin" demişti.