mert ekren - alo orda mısın?güzel şarkıydı vesselam. 0 17.10.2018 · 21. sıra laplasyen 16.10.2018 00:04 ~ 00:06
inan diye bir çocuk vardı. "anlatmak zor" diye de tek bir şarkısı.sahilde köpeğiyle koşturup tuhaf bir dans eşliğinde şarkısını söylerdi. açıkçası zamanının çok ötesinde bir şarkıydı. tek şarkıyla çıkıp tek şarkıyla bitti herhalde.https://www.youtube.com/watch?v=mrrulq-7u0w 2 16.10.2018 · 29. sıra radioactive cat 15.10.2018 21:32